Tietoa meistä

Kantahämeen Kanakoirakerho ry. on perustettu Hämeenlinnassa vuonna 1996. Kerho toiminta on on alusta alkaen keskittynyt puhdasrotuisten kanakoirien perinteisen metsästyskäyton ja jalostuksen edistämiseen jäsentemme keskuudessa.

Kerhon toiminnasta vastaa kulloinkin kolmivuotiskaudeksi kerrallaan valittu hallitus. Vuosikokous valitsee yhdistyksen puheenjohtajan ja hallitus keskuudestaan varapuheenjohtajan ja muut keskeiset toimihenkilöt; mm. koulutusvastaavan, koetoimintavastaavan, jahtivastaavan, rahastonhoitajan, jäsensihteerin yms. Näiden lisäksi toiminnasta vastaavat erilaiset toimikunnat, jotka keskittyvät omaan teemaansa, esim. koe- ja kilpailutoimikunta sekä näyttelytoimikunta.

Vuosikokous pidetään helmikuussa. Kokouskutsut julkaistaan näillä sivuilla, lisäksi jäsenet saavat kutsun sähköpostilla.

Yhdistyksen tapahtumat on pääsääntöisesti tarkoitettu vain jäsenille (pois lukien kokeet), mutta jäsenyyttä harkitsevat ovat luonnollisesti tervetulleita tutustumaan toimintaamme sopimalla siitä kyseisen tapahtuman järjestäjän kanssa!